Till mina hjärtan

Moa, min lilla pruttbebis och underbara dotter!

JAG ÄLSKAR...
... Ditt leende, när du fnissar, frustar och tjuter av skratt!
... Din ljuvliga mjölkiga lilla andedräkt som man kan bli hög på. Både jag och Mikael brukar sticka ditt näsan så fort vi kan och få vår dagliga dos av milk-parfume (det bästa är den lilla mjölkpusten som kommer när hon gäspar). Och för att inte tala om bebishuvudlukten, ingen kan ju motstå att sniffa bebisar i hjässan.
... Att stirra på dig, dag in och dag ut. Helt sanslöst att vi tillverkat något så vackert! Vilket ansikte! Vi kommer ju aldrig våga släppa ut dig bland alla pojkbebisar, tänk vad många hjärtan du kommer att krossa min tös.
... Att nypa i dina bebislår som bara blir rundare och rundare, snart kommer benen att fastna i matstolen, hehe. Fascinerande att så många små veck får plats på en enda liten bebis. Sötaste vecket hittills är det nyligen tillkomna i nackgropen, aaaah!
... Att se dig lära dig en massa nytt och växa i ett helt galet tempo. Det är blandade känslor där, för jag får panik av tanken på jag inte alltid kommer att ha en Moa-bebis. Det går för fort! Alldeles för jävla fort! Du har redan dubblat din födelsevikt och vuxit två decimeter!
... Att du är min, att JAG fått den stora äran och uppgiften att få ta hand om världens underbaraste lilla flicka. Jag ska njuta av varje sekund, och jag ska göra allt i min makt för att du ska få en kanonuppväxt. Du är det bästa som någonsin hänt mig!




Och Mikael, mannen i mitt liv! 
Tänkte ha skrivit att jag älskar dig lika mycket som när det först blev vi, men jag älskar dig ÄNNU MER. Du har gett mig det finaste man kan önska sig, en egen familj. Skulle aldrig kunna önska en bättre pappa till mitt barn eller en bättre pojkvän. Du gör mig så jävla lycklig!
Vill alltid ha dig vid min sida, nu och för alltid. Det finns ingen bättre, svårare än så är det inte. Utan dig funkar det bara inte. Dessutom är du het som få! Skulle kunna mala på i all evighet men det blir så snyftigt och enformigt. Du är helt enkelt mitt livs stora kärlek, och jag släpper dig aldrig! (oavsett om du vill eller ej!)


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Jag har undrat en sak, hur gick det egentligen för dig med den där konstiga sidan där du skulle betala en massa pengar för att ha räknat ut din livsålder? Behövde du betala eller slapp du?

2009-02-16 @ 08:20:03
Postat av: Sara

Jag gick åxå in på den sidan och fick hem en fin liten räkning i brevlådan!

2009-02-16 @ 15:01:15
URL: http://slajsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0