End of the week

ÄNTLIGEN är det molnigt ute! Jag blir helt vansinnig av den här värmen, det är verkligen inte roligt att vara höggravid i den här värmen. Lägenheten har varit en jävla bastu nu dygnet runt i flera dagar och jag HATAR att svettas, och svettas har jag gjort vill jag lova. Dessutom mår jag ännu mer illa i värmen än vanligt och kroppen drar åt sig en massa vätska som jag brukar slippa och det gör ont i varenda led.
Just nu vill jag bara ha regn-regn-regn och om jag inte kan få regn vill jag i alla fall åka och bada någonstans. Helst i havet förstås men igår blev jag till och med grymt sugen på att bada i en sjö- och sjöar är verkligen inte min grej. Det är inga vågor, slemmig botten och bara tanken på blodiglar gör mig livrädd trots att jag aldrig sett någon. Men nu skulle jag vara överlycklig om jag fick bara även i en äckelsjö, kan till och med tänka mig att bada i en skabbig bassäng i brist på annat- och bassänger ger mig enorm bakterienoja.

Vi har kört filmrace nu i två dar, fick ju hem en massa roliga filmer härromdagen. Bölade som en galning igår först till "Nyckeln till friheten" som alltid får mig att bryta ihop och sedan till en hemsk film på kvällen som handlade om en jättelak alkispappa och hans stackars barn, "Krigarens själ". Gud, jag mådde dåligt hela natten.
Beställde hem pizza igår för första gången på evigheter, fy faan vad den satt där den skulle! Jag slukade hela min calzone på ett kick, jag tror till och med att jag var snabbare än Mikael. Så jävla gott...

I morgon är det del två av förlossningskursen, på torsdag ska vi ÄNTLIGEN till Ullared (jag har skrivit världens längsta lista med saker som ska inhandlas) och dessutom vill jag hinna träffa Tina som fyller år idag och de andra töserna och bjuda henne på middag i veckan. Fullspäckad vecka för mig med andra ord.  

Kommentarer
Postat av: jonna .

A , jag tycker också att det är för varmt utomhus just nu . Kolla gärna in min blogg och lägg in en liten kommentar. ;D . Hej då

2008-07-07 @ 14:28:47
URL: http://joonnnaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0