Lunar-krypinet

SOFIA QUICK
* Det jag älskar mest med mig själv är att jag aldrig viker från mina ideal.
* Det jag hatar mest med mig själv är att jag är alldeles för självdestruktiv.
* Du lär bli populär hos mig om du har humor, är självironisk, tänker dig för innan du öppnar käften och om du uppskattar att ägna en hel dag åt att ligga i soffan, snacka skit och vräka i dig stora mängder onyttig mat.
* Du lär inte bli populär hos mig om du är falskt, inställsam, översittare eller moderat.
* Jag skär hellre halsen av mig än att visa mina behag i cam på MSN; så gör dig inte besväret att fråga (...era tröttsamma jävla sketungar).
* Jag jobbar för tillfället på Fortum, det är ingen skrattkammare men det är cash.
* När jag var 14 år hade jag hunnit med allt det som jag inte unnar någon annan människa.
* Trevligaste utestället i stan är enligt mitt tycke Bryggeriet.
* Jag är innerst inne en riktig Frillesåsbonne.
* Jag är 176 imponerade cm lång och väger 65 välförtjänta kilon.
* Jag är råsosse, öisare och född i vågens tecken.
* Måste jag välja att spendera tid med Stureplansbrats eller alkisarna på Kortedala torg väljer jag alkisarna.
* Jag förlåter, men glömmer aldrig.
* Min idealpartner är het som fan utan kosmetika för män, fåniga dieter och backslick.
* Jag är gymnasieekonom med rätt shysta betyg, inte fan hjälper det.
* Det mest underhållande jag vet är personer som aldrig kommer ur sin fjortisfas.
* Jag drömmer mardrömmar varje natt.
* Min barndom var fan perfekt.
* Mina tjejkompisar är dem snyggaste, smartaste och mest outstanding människorna i världen.
* Mina underbara hundar gör mig väldigt, väldigt glad.
* Det finns ingen som slår mina dancemoves på fyllan.
* Jag är livrädd för att åka rulltrappa och att skära mig på papper.
* Jag tycker att japanen i idol som sjöng Wonderwall är något av det mest komiska jag sett på länge.
* Det mest meningslösa som finns måste vara att lägga ut bilder på sin jävla bil på Lunarstorm (vem fan bryr sig?).
* Jag tycker att knark är något av det äckligaste som finns.
* Jag lyssnar på i princip all musik, men hårdrocken väger tyngst.
* Jag slutar aldrig att fascineras av mäns relationer till sina könsorgan.
* Duvor är råttor med vingar.
* Kändisdyrkan är skrattretande.
* Behöver en man, 19+ som är skicklig i köket och sovrummet. Älskar du även annat hushållsarbete, har en go nacke och en stor skopa humor får du gärna fria direkt.
* Är ruskigt trött på att meningslösa människor addar mig på MSN. Min MSN är främst till för dem som känner mig och har man inget vettigare att komma med än enstaviga meningar och lika begåvad lyrik som ett spädbarn så lär man ryka ur min lista snabbare än ögat. Så vet ni med er att ni är mentalt efterblivna (vilket de flesta tyvärr är); SNÄLLA BESPARA MIG BESVÄRET ATT BLOCKERA ER!.
*Jag är ateist och kommer troligtvis alltid vara det tills motsatsen bevisas (och då menar jag verkligen BEVISAS). Jag tycker att det är skrämmande att så många hjärntvättas av div. religioner så bespara mig gärna all slags religiös, fanatisk propaganda.
* Jag hatar att röra mig. Den enda fysiska ansträngning jag accepterar alls är i bingen, och även då föredrar jag att någon annan gör jobbet.


Musik i min flashiga spelare.

Gittan och Jonny (Jävlar anamma) - Loverman (Metallica) - Highway to hell(AC/DC) - Han eller jag, vem ska du ha (Eddie Meduza) - Whiskey in the jar (Metallica) - Mutter (Rammstein) - Seperationsångest(Köttgrottorna) - Come as you are (Nirvana) - All this and more (Mad Sin) - B.Y.O.B (System of a Down) - Bomfalleralla (Snook) - Bored and violent (Oxymoron) - Brand new hate (Babyard Babies) - Breakfast at Tiffanys (Deep blue something) - Costa del hell (Mad Sin) - Come out swinging (Offspring) - Come down (Shootgun Messiah) - Crack in the mirror (Cock Sparrer) - Cupid´s victim (Tiger Army) - Dead men tell no tales (Mad Sin) - Dawn of a new day (Inflames) - Det är så synd om mig (Den vita apan) - The dope show (Marilyn Manson) - Drink myself to death (Anal Thunder) - En midsommarnattsdröm (Håkan Hellström) - England belongs to me (Cock Sparrer) - Envy is dangerous (Raised Fist) - Everybody hurts (R.E.M) - Friday night (Skrewdriver) - Fuck forever (Babyshamblers) - Get this right! (Raised Fist) - Go away (Raised Fist) - Gone Daddy Gone (Gnarls Barkley) - Gårdakvarnar och skit (Håkan Hellström) - Heroes of today (Perkele) - Hit me hard (Slagsmålsklubben) - Hon har ett sätt (Jakob Hellman) - Hångla med Björn (Köttgrottorna) - I´m in love (The liptones) - Invinsible kid (Metallica) - Jag ska spy (Björn Rosenström) - Let the bodies hit the floor (Drowning Pool) - Life´s a bitch (Oxymoron) - Luft (Dia Psalma) - Längst fram i taxin (Snook) - Mama, I´m coming home (Ozzy Osbourne) - Min tjej är piggelin (Jävlar Anamma) - Moments (Perkele) - Mother Dear (Blood for Blood) - One to blame (Perkele) - Pissman (Rallypack) - Price to high to pay (Cock Sparrer) - Resterna av ditt liv (LOK) - Run with the blind (Cock Sparrer) - Runke Ball (Eddie Meduza) - Sad to see (Perkele) - Shut my eyes forever (Blood for Blood) - Skrubbsår (LOK) - Someone you use (Vonda Shepard) - Stronger then ever (Raised Fist) - Söndag 13.3.99 (Lars Winnerbäsk) - Tjejer är fula (Köttgrottorna) - Tough Guys (Cock Sparrer) - Vem fan vill dricka starksprit (Ölhävers) - Where the wild thing are (Mad Sin) - Perfectly broken (Raised Fist) - Sunlight (Raised Fist) - Älska mig (Köttgrottorna).

VÅGENKVINNAN
"Mina herrar, det är i det här tecknet vi möter KVINNAN MED STORT K. Det är hon som sätter skapelsens herre i högsätet och som inte har det ringaste behov av att hävda sitt eget oberoende. Om hon engagerar sig i kvinnans frigörelse så är det hennes nedärvda känsla för rättvisa som får henne att ta ställning, i varje fall som får henne att argumentera.

Men hon drömmer inte om att leva som en ungkarlsflicka längre än nödvändigt. För henne är hemmet, där HON KAN GÖRA LIVET LÄTT FÖR SIN ÄLSKADE, DEN ENDA LYCKAN. Det betyder inte, att hon ger upp sitt yrke då hon gifter sig, hon arbetar gärna vidare. Hon vill gärna ha egna tillgångar att köpa vackra ting att smycka sig med, för att kunna VARA ATTRAKTIV FÖR SIN HERRE OCH MAN. Ja, käre Adam, du är kungen i hennes rike, ingenting är gott nog för dig. Oberoende av hur många barn en vågenkvinna får, blir MANNEN ALLTID NUMMER ETT FÖR HENNE. Det betyder inte att hon skulle vara mindre väl lämpad som mor, tvärtom. Hennes diplomatiska förmåga att se tingen från flera håll, gör henne både förstående och taktfull. Hennes behov av jämvikt och rättvisa gör att hon tidigt undervisar sina små om vad som är rätt eller orätt. Men MANNEN ÄR OCH FÖRBLIR CENTRALGESTALTEN I HENNES LIV.
Med sin utpräglade feminina läggning är Vågenkvinnan samtidigt MYCKET SKÄRPT, och få har ordet i sin makt som hon. Lite för mycket kanske, hävdar en och annan man som levt med henne, för hon diskuterar och argumenterar om allt. Det är ett utslag av hennes eviga sökande efter sanningen, att vilja reda ut. Och det går bra, så länge det rör sig om sakliga ting. Då det gäller hjärteangelägenheter, och dem lever hon med från en mycket tidig ålder, är hon ett offer för sin djupa sensualism. HON ÄR MYCKET ROMANTISK OCH KONSTANT FÖRÄLSKAD, TYCKER OM ALLT SOM TJUSAR ÖGAT, ÄLSKAR LYX OCH EN ANGENÄM OMGIVNING.
Den man som önskar att leva i kamratskap och tempererad sympati med en kvinna, som vill kunna gå och komma utan att bli tillfrågad om var han har varit, han har kastat sina blickar på fel flicka, om hon råkar vara född i Vågens tecken. Hon kommer nämligen att ÄGNA VARJE LEDIG STUND ÅR DIG, och HON VÄNTAR SIG ATT DU ALLTID SKA ÄLSKA HENNE LIKA STARKT OCH PASSIONERAT SOM FÖRSTA GÅNGEN NI TRÄFFADES. Behöver jag säga att HON ÄR SVARTSJUK! Jo, det är hon. Men å andra sidan är hon själv ofta orsaken till svartsjukan. En man som har liknande läggning, får ett svårt liv bredvid sin Vågkvinna. HON KOMMER ALLTID ATT UPPMÄRKSAMMAS. Så länge som hon lever, utstrålar hon kvinnlig charm och är tilldragande på det manliga släktet, inte minst på grund av sina mentala färdigheter. Med sitt klara intellekt är hon intresserad av allt som händer och sker omkring henne, och tar med liv och lust del i varje konversation. Hennes aktiva förstånd och stora förmåga att argumentera, att belysa situationer från olika håll, gör att vi till vår överraskning även kan möta denna ultrakvinna som politiker.
Många menar, att just hon är den enda kvinnan i hela zodiaken som KAN MÖTA MANNEN MED HANS EGNA VAPEN. Även i det hetaste förhållande har hon den sällsynta förmågan att hålla distans utan att föremålet ens märker det. INGEN MAN KAN HÅLLA DENNA KVINNA KVAR om hans fysiska attraktionskraft minskar och får henne att svalna. Utseendet spelar också en roll för henne. Hon drömmer gärna om honom, som ser ut som Tarzan och som är rik som en pascha, precis som i tidningsnovellerna. Med sitt välsorterade huvud, sin intellektuella förmåga och lust att behaga, ser hon oftast till att HON FÅR VAD HON VILL, åtminstone alla de ting hon önskar sig. För det är i just det här tecknet vi finner dessa ödesdigra kvinnor, som kan få en man att offra allt och därigenom komma på fall. Kom ihåg, det finns en lite femme fetale i varje lite Vågenfeminin. Men kan du bara offra och gärna VARA HENNES VALENTINO, låta henne få en utsökt infattning i ett vackert hem, och då och då VISA HENNE DIN UPPSKATTNING med en exklusiv gåva, då kan du räkna med att DENNA LILLA JUVEL TILL KVINNA också KOMMER ATT GÖRA ALLT FÖR ATT BEHAGA DIG OCH FÖRBLI DEN ÅTRÅVÄRDA SOM DU EN GÅNG DRÖMDE OM, OCH SOM EN VACKER DAG STOD DÄR LIVS LEVANDE FRAMFÖR DIG."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback