Fröken höger är den nya Lena Handén.

Dagens rubrik är rätt oväsentlig för dagens inlägg, tänkte bara säga det direkt för att slippa besvikna läsare, höhö.

Såja, nu är hon tillbaka igen i all sin glans. Dök aldrig upp i fredags eftersom jag fick ta ledigt för att åka in till gyn-akuten igen med den satans äggstocken. Det visade sig vara rätt meningslöst eftersom jag ändå inte gjorde någon undersökning efter att ha gnällt av mig till en snäll sköterska. Hon tyckte att jag skulle åka hem och vila istället för det var tydligen en lång, lång kö till att få träffa doktorn och tydligen så var det inget konstigt alls med att smärtan inte gått över, den kunde tydligen sitta i ett tag. Dem hade även fått svar på alla mina prover och odlingar och det var inget konstigt alls, frisk som en nötkärna allra minst. Fan vad underbart!

Ännu en riktigt mysig helg, jag börjar bli bortskämd nu tror jag. Var och käkade med Tina och Veronika, mina underbara hjärtegull i fredags och sedan åkte jag hem till Mikael.
Vi satt på balkongen hela kvällen och blev hemskt runda under fötterna båda två och kedjerökte helt hysteriskt. Sedan vinglade vi iväg till krogen nere på torget för att visa vilka som är Frölundas fyllepar nummer ett och gjorde den härliga upptäckten att dem serverar sjukt billig öl, det bådar gott för framtiden. Beställde även in ett mystiskt tilltugg som hette "Full pot med dipp" eller dylikt och satt sedan och slafsade med klyftpotatis och vitlökssås i baren. Mikael bevisade än en gång att han är mannen i mina drömmar genom att INTE att avbryta mig eller sno för många potatisklyftor. Var riktigt packade när vi kom hem båda två och somnade direkt huller om buller i sängen.
I lördags gick vi upp KLOCKAN SEX PÅ MORGONEN. Det blir bara värre och värre, har förklarat för min morgonpigge pojkvän att vi är för unga för att bete oss som pensionärer innan vi ens fyllt tjugo år, innan vi vet ordet av kommer vi att gå och lägga oss 19.30 efter Rapport. Vi kollade på massa filmer, när jag hade varit duktig och låtsas vara intresserad av handlingen i en krigsfilm kollade vi faktiskt på en hederlig chick-flick, "John Tucker must die". DET, mina damer och herrar, det är ett jämnställt förhållande.
Igår slet jag mig faktiskt från min nyförälskade bubbla och åkte hem för att ta itu med mina sjutusen grejer som flytten faktiskt kräver. Fick en sällan skådad energi och kastade mig över garderoben som ett rytande lejon. Som de flesta andra damer har jag extremt svårt för att slänga kläder, byxor som blivit för små som man tror att man säkert ska komma i snart igen, myskläder som säkert kan vara bra och ha och kläder som är av en sån nostalgisk betydelse att man helt enkelt inte klarar av att skiljas från dem, men igår då JÄVLAR. Har aldrig någonsin varit så vågad när det gällde att göra mig av med onödiga plagg, fyllde två stora svarta sopsäckar med bara sånt som skulle slängas. Det enda jag behöll fast jag aldrig någonsin kommer att använda det var en klänning jag ärvt av mamma som hon alltid hade på sig när jag var mindre som jag inte klarar av att göra mig av med fastän jag troligtvis aldrig kommer att ta på mig den, och ett fjortislinne som jag blev av med oskulden i. Nån jävla gräns får det faktiskt lov att vara, vissa saker slänger man bara inte.
Har packat mestadels av mina kläder nu faktiskt, alla böcker, sängkläder och handdukar och idag tänkte jag sno en pärm på jobbet så att jag kan ta hand om alla jävla papper som ligger och skräpar överallt. Sedan ska jag ta en sväng upp på vinden och slänga onödiga prydnadssaker och dylikt. Äger säkert tjugo blomkrukor och jag har inte en enda gång sedan jag flyttade hemifrån ägt en krukväxt förutom någon skruttig julamaryllis på sin höjd.

Någon mer som kollade på "Sveriges smartaste barn" igår förresten? Vilka jävla ungar! Satt bara och gapade mig genom hela programmet och tänkte på hur pinsamt det skulle vara om någon tvingade mig att ställa upp som deltagare, hade nog fått rejält med pisk trots att jag har ganska många fler år på nacken än ungarna som var med.
Jag som ändå tycker att jag är rätt allmänbildad, är ju mästare på TP och andra frågespel och jag sitter ju och garvar åt deltagarna i Jeopardy för att dem är så efterblivna, så dyker det upp en klunga pubertetssvin (de flesta av dem var inte ens i puberteten) och svarar rätt på frågor som en normal människa knappt skulle hitta svar på med ett lexikon i näven. Nästa söndag ska jag sätta mig med papper och penna och anteckna alla rätta svar jag få och därmed få reda på hur jag klarar mig i konkurrensen med einstein-tolvåringarna. När man såg dem stolta föräldrarna i publiken blev jag nästan sur över att ungarna som tävlade inte var mina barn, även om det skulle innebära att jag fött dem när jag var typ fem. Plötsligt förstår jag varför föräldrar pushar sina barn till det yttersta för att förverkliga sina egna drömmar, fatta vilken grej att sitta där i publiken och mysa!

Nu surar jag lite för att jag inte hittar den låttext jag ville ha till dagens blogg så jag slänger in en kul lista jag sprang på istället!
Grattis till min älskade Emelie som fått lägenhet! Det verkar som om både jag och hela min bekantskapskrets flyttar 1 juni.

Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro

1) Kvinnor bär höglackade skor i sängen.


2) Män är aldrig impotenta.

3) När en man tillfredställer en kvinna oralt är 10 sekunder mer än tillräckligt.

4) Om en främmande man kommer på en kvinna med att onanera, så skriker hon inte generat utan insisterar på att han skall ha sex med henne.

5) Kvinnor ler uppskattande när män sprutar sperma i ansiktet på dem.

6) Kvinnor njuter av att ha sex med fula, medelålders män.

7) Kvinnor stönar okontrollerat när de suger av en man.

8) Kvinnor kommer alltid samtidigt som män.

9) En avsugning är alltid en god hjälp när en kvinna vill slippa betala fortkörningsböter.

10) Alla kvinnor låter mycket när de har sex.

11) Folk på 70-talet kunde inte knulla utan ett vilt gitarrsolo i bakgrunden.

12) De där brösten är äkta.

13) En vanlig och njutbar sexuell övning för en man är att ta sin halvstyva penis och daska den upprepade gånger på en kvinnas häck.

14) Män stönar alltid ?OH YEAH!? när det går för dem.

15) Om två män deltar så gör de ?high five? (och tjejen blir inte upprörd).

16) Dubbel penetrering får kvinnor att le.

17) Asiatiska män existerar inte.

18) Om du råkar hitta en kille och hans flickvän som har sex utomhus, så bankar inte killen skiten ur dig om du trycker in din kuk i munnen på hans flickvän.

19) Det finns en handling.

20) När en man tar en kvinna bakifrån, kan han verkligen egga upp henne genom att ge henne en liten dask på baken.

21) Sjuksköterskor suger av sina patienter.

22) Män drar sig alltid ur.

23) När din flickvän kommer på sin bästa vän med att suga av dig, är hon bara arg en liten stund innan hon knullar er bägge två.

24) Kvinnor har aldrig huvudvärk?eller mens.

25) När en kvinna suger en mans kuk är det viktigt för honom att påminna henne om det. ?Sug!?

26) Rövhål är rena.

27) När en man kommer på en kvinnas häck är det ett tillfredsställande resultat för alla inblandade parter.

28) Kvinnor ser alltid glatt överraskade ut när de öppnar en mans byxor och hittar en kuk där.

29) Män behöver inte be.

30) När en man står upp under en avsugning, lägger han alltid en hand fast bakpå den knäböjande kvinnans huvud och den andra stolt på höften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback