30 bilder om mitt liv. Del 1

En bild på dig själv



(Detta är några dagar efter senaste förlossningen och ungefär sådär pigg har jag sett ut sedan dess, hehe).

Någon du umgås väldigt mycket med.



(Min Mikael, snyggast av alla).

En bild på någon i din familj.



(Min mamma och Mosan i Varberg i somras).

En bild på en konstig tid i ditt liv.



(Väldigt, väldigt berusad på Gamleport för länge, länge sedan. Det var en period i mitt liv då jag drack kopiösa mängder sprit. En vanlig fredagsfylla skulle antagligen kunna knocka en buffel rent alkoholmässigt).

En gammal bild på dig själv.



(Grekland 2007).

En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.



(Emelie, jag saknar dig!).

En bild som du aldrig lagt upp.



(Gissa varför jag inte lagt upp den? För att jag är så JÄVLA tjock! Detta är några dagar innan Svea föddes och jag kan ju inte klandra min hud på magen för att den är aningen sladdrig nu).

En person som du saknar.



(Världens finaste Ve).

Någon i din släkt.



(Min farmor Ketty).

Någon du tycker är väldigt snäll.



(Memme, min kära vän).

Gud, jag får forsätta imorgon. På tok för sent som för en sleten mor det här.


Kommentarer
Postat av: Din gamle Stylte

Och jag saknar dig Soffan <3

2011-02-19 @ 13:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0