Dilemma

Dagens dilemma:
Även kallat gigantiskt i-landproblem. Snart är det dags att döpa lilla Svesan och VAD SKA VI HA PÅ OSS? Som om det inte vore illa nog att veta vad man ska ta på sin egna sladdriga kropp, nu måste man hitta något fint till småsessorna också, dom klär ju i allt men älskar man barnkläder så gör man, och då vill man att det ska vara rätt! Mikael köpte en klänning till Mosan idag, hade aldrig valt den själv då den egentligen är lite för "latinouppklädd" för min smak, men den var helt underbar på! Och Moa älskade den, hon är nästan läskigt medveten om vad hon har på sig och står redan framför spegeln och åmar sig. Det kan ingen anklaga mig för att ha fått henne att göra i alla fall, jag åmar mig aldrig. Bara när jag är väldigt full, och det är jag ju aldrig numera.
Men vad ska Svea ha på sig? Någon som kan tipsa om fin klänning i storlek 68? Det finns ju bara julklänningar i affärerna just nu. Har tänkt köpa varsin vit, stickad bolero till dom i alla fall. Till bebisflickor tycker jag att det är finast med såna här modeller: http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=10725462&styleid=10725460&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361;9210594 



Kommentarer
Postat av: Linda

tipsar om knastroll.se... ;)

2010-11-12 @ 11:31:03
URL: http://knastroll.se
Postat av: Kristin

Själv har jag gett upp det där med att klä barnen fint, det tar ju, i bästa fall, typ en timme sedan är de smutsiga ändå ;)

2010-11-12 @ 17:33:20
URL: http://winnertaco.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0