Grattis Mosan 16 månader!









Min lilla fjärsing har blivit så stor, så stor! Hon ser helt kokkobello ut i håret som vanligt, jag var tvungen att trimma luggen lite igår för den hängde i hela ansiktet och hon vägrar tofsar och spännen så det är ett måste. Och när man klipper Moa får man liksom ta tag i en hårtest och kapa den med saxen fort som fan. Det finns liksom ingen möjlighet att måtta eller så.

Igår var vi på husvisning och vi är rätt sugna, ska bara be om en visning till för det var fuktigt på vinden och bör kollas upp, men huset är besiktigat och klart, så i övrigt hoppas jag att det inte är fler otrevliga överraskningar om vi skulle vilja buda på det.
Kan säga som så att vi behöver verkligen lite mer space- rätt omgående. Då ska vi skaffa en katt som kan äta upp spindlar och annan ohyra, än har vi ingen för att svara på en kommentar till förra inlägget. Jag är ju rätt rädd för katter, men jag är mer rädd för spindlar i gamla hus.

Kommentarer
Postat av: Kristin/Winnertaco

Haha. Vår katt är värdelös på att ta död på ohyra, han kan på sin höjd äta upp en mus om vi först fångat den i råttfällan och sedan lägger den i hans matskål...

2010-01-17 @ 13:27:15
Postat av: Josefin

Stora tjejen!

Hoppas det går bra med huset, Mathias sa att det var jättemysigt :)

2010-01-17 @ 14:32:50
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vart kollar ni på hus nånstans? :)

2010-01-17 @ 18:18:55
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0