Gravidmagen

Det är ju änna nedräkning nu, snart är det Moas födelsedag! För ett år sedan hade jag riktigt jävla ont vid den här tiden och betydligt MER och MER och MER ont fick jag för varje minut som gick. Man kan säga att när klockan var runt midnatt hade jag så ont att jag trodde att jag skulle dö, och det var bara en piss i havet om man jämför med de kommande timmarna...
Här är i alla fall Moas första hus! Ett sånt fint hus får hon aldrig igen!:)

Andra månaden:



Tredje månaden:



Fjärde månaden:



Femte månaden:



Sjätte månaden:



Sjunde månaden:



Åttonde månaden:



Nionde månaden (ja, eller egentligen så var BF passerat med ca 12 dagar här):




P.s Tusen tack för era underbara kommentarer på föregående inlägg! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0