Söndag

Nej, idag har varit en riktigt boring dag får jag säga- inget intressant att notera. Har bara stått i köket och svettats som en tok och hostat för fulla muggar- förkylningen har nu hoppat ett snäpp ner till halsen istället, men det är på bättringsvägen.

Dagens LCHF-meny:
Frukost:
3 stekta ägg med bacon.
Lunch:
Makrill i tomatsås med massa smält ost på.
Middag:
Pam´s LCHF-pizza som jag fick tips om. Grymt god! Slänger nog upp ett recept och bild imorgon om jag hinner!

Viktnedgången ligger nu på nääästan 4 kilo!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Lunchen låter supergott men är det makrill i tomatsås man köper i konserver eller har du gjort nåt eget! Fortsätt lägga upp menyn :) Jag håller också på med LCHFen

2009-10-04 @ 22:56:46
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

va kul att du gillade pizan :)

2009-10-04 @ 23:38:42
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0