Whäää!

Nu sitter jag här och hulkar med tårar i ögonen. Varför?
Jo jag kom att tänka framåt ett par år och hur GALET mysigt det ska bli att gå på bio med Mosan. Det var så spännande när man var liten, att leta efter sina platser där i mörkret (ju närmre skärmen desto bättre!) och att ta av alla prasslande ytterkläder och sätta sig med en stor balja popcorn i knäet.
Hon kommer säkert att se så förväntansfull ut och jag kommer att få göra mitt allra bästa för att inte pussa ihjäl henne- precis som jag måste varenda dag.

Kära nån, vad jag älskar min flicka.

Kommentarer
Postat av: Soffy

Sådär brukar jag också tänka :)

2009-11-24 @ 11:08:33
URL: http://tillsoffy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0