Torsdag

Åter igen, tack för alla mysiga inlägg. Välbehövelig ego-boost!

Idag vaknade jag med en hej dundrans huvudvärk som underligt nog hållit i sig sedan igårkväll. Natten var hyfsad, Moa vaknade ett par gånger och tjöt men somnade ganska lätt om med nappen så jag slapp gå upp och fixa käk- vilket jag är väldigt tacksam för.
Men tack vare huvudet så var det väligt synd om mig i morse när Moa bestämde att nu är det morgon klockan 7. Slukade Ipren och när det var dags för lillskit att sova så slängde även jag mig i säng och sov i nästan två timmar. Det är FÖRSTA gången jag är klok nog att sova när Moa sover sedan hon var pytteliten bebis, jag brukar alltid sitta uppe oavsett hur trött jag är för att inte gå miste om min ljuva vuxentid.
Sov som en prinsessa och sen fick Moa lunch och efter det kom Veronika på besök, min KÄRA, KÄRA Ve. Stoppade Moa i selen och slängde på mig min regnjacka och passade på att köpa snus på torget lagom tills bussen med Veronika anlände, sen gick vi till bageriet och Veronika bjöd på fika.
Moa var inte alls lika skraj som hon brukar utan var mallig i sin gåstol och kletade ner sig själv med smörgåsrån och majskrokar medan vi fikade. Veronika offrade ett av sina armband som Moa fick äta på och hon blev galet förtjust. Nu innan hon kilade hemåt blev dock skruttbebis övertrött och lite smågrinig och släppte av en lasagne-spya på mitt täcke (inte det första och förmodligen inte den sista). Så jävla kul att få lite damsällskap i form av en vuxen människa!

Nu är min huvudvärk i alla fall borta, det står en potatisgrattäng i ugnen och Mikael kom hem med en ny dammsugare, yay! Som jag längtat efter en ny jävla dammsugare! Den är så fin så fin och blank! Det vore väl en överdrift att säga att städningen nu kommer att bli en nöje men fan vad gött!

Här är mina söta tjejer:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0