Sommarlista

Bikini eller baddräkt (med tanke på flubber-magen bör man nog satsa på baddräkt trots allt).
Hängmatta eller solstol
Brunt eller blont hår
Shorts eller kjol
Linne eller T-shirt
Utsläppt eller uppsatt hår
Brun eller vit
Att bada i saltvatten eller sötvatten
Liseberg eller gröna lund
Sommarsöt eller sommarsnygg
Varmt eller svalt på sommaren
Soligt eller molnigt
Hav eller sjö
Vattenkrig eller vattenspridare
Cola
eller fanta
Flipflopps eller ballerina
Båt eller husvagn
Sommar eller vinter
Bada från strand eller brygga
Solbrända killar eller vita killar
Tälta eller sova inne (!).
Jordgubbar eller hallon

Kommentarer
Postat av: Carin

gah! vad du än gör, sluta för i helvete inte att blogga! skitsamma om det är två uppdateringar i veckan, jag har just varit iväg i berlin ett tag och fick självklart med mig en fin öroninflammation som avskedspresent av staden, har vart ynklig och jävlig hela resan hem, men när man trillar in på din blogg för att läsa det man missat blir man ju genast lite gladare :D so keep bloggin girl!

2009-05-05 @ 18:27:22
Postat av: Emily ♥♥

Säger detsamma - Keep blogging!

Jag försöker kommentera så mycket som möjligt :D



Och hoppar det är okej att jag snor denna Sommarlista!!! Kram på er

2009-05-05 @ 18:51:37
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Iris

Hej hej :) Är väldigt dålig på att kommentera, men ack så duktig på att läsa, våra döttrar är ju nästan lika gamla som du vet :) Sluta inte blogga, men skriv för att du själv vill det. Jag ser det som en ventil att kunna skriva. Din blogg är förbannat rolig att läsa iaf :)



Kram Iris & Nella

2009-05-05 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0