Dagens shopping

Det blev en grå klänning från VILA och en vit med fjärilar och grejer från Lindex. Och här snackar vi speed-shopping!
Det var typ storm och regn utomhus så jag kände mig inte sugen på att släpa med vagnen och dessutom fick Moa någon slags knäpp och blev vansinnig så fort jag satte ner henne, så jag insåg att vagnen inte är något bra val idag.
Hon fick hoppa ner i selen och sen tog vi bussen till Frölunda, kom dit 13,36 och tog bussen tillbaka 14.00 och då hann jag ändå gå igenom ett par affärer. Duktig Sofia.
Jag är nöjd i alla fall, den grå klänningen har rynk på sidorna och är skitsnygg på, man får intrycket att jag har lite booty och inte bara höfter breda som en ladugårdsvägg.

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud människa, att du orkar ha Moa i selen! Jag slutade ha Milo i selen när han gick över typ 6 kg (vilket iofs var rätt fort) sen höll min rygg på att gå av...

Fina kläder iaf! :)

2009-05-08 @ 19:18:04
URL: http://skumling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0