Torsdag

Nu har vi precis kommit in efter en lång promenix i solen. Vi skulle låta Moa få gunga i en bebisgunga för första gången och sprang omkring med vagnen och letade efter den ultimata lekplatsen (om man nu kan hitta en sån i storstan) men blev aldrig nöjda, antingen såg gungorna skrangliga ut eller också fanns det ingen käck gunga utan bara såna där med ett stort däck och ett mindre under, det är hon aningen för liten för.
Till slut hittade vi en godkänd gunga och då hade Moa somnat, hehe. Så vi gick en sväng, handlade på ICA och satt oss sedan på en parkbänk och åt glass. Det var lite optimistiskt för det började blåsa som fan och blev riktigt kallt med glassen. Moa vaknade i alla fall efter en stund och fick gunga. Skulle ljuga om jag sa att hon var jätteimponerad, hon tyckte nog att det var lite småkul, fast det var lite för kallt så det blev ingen lång lekstund.
Skriver mer sedan, nu ska vi kika på en massa avsnitt av "Hogan knows best". Till det ska vi nog käka lite nachochips med salsa som ett litet mellanmål sådär. Nyttigt.

Här är gungbruden!:



P.S Börjar bli less på alla lustiga kommentarer. Fick en kommentar på mitt videoklipp om att Moa inte alls kryper (vad man nu vill få fram med det?) och nej Angelica, hon kryper INTE, därav heter inlägget "Moa FÖRSÖKER krypa". 
Däremot, stort tack för alla fina kommentarer jag får! Hade gärna svarat på alla om jag inte haft fullt upp med min ickekrypande bebis...:P D.S 

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja, och därav min kommentar "FÖRSÖKER krypa?" ;) det var de jag skrev. eller hur. jag tyckte inte det såg ut som om hon försökte krypa, hade varit annat om hon stod i krypställning å gungade fram o tillbaka eller något sånt... DÅ tycker jag att det hade varit ett FÖRSÖK till att krypa :)



tyckte inte det var en lustig kommentar öht.

2009-03-19 @ 19:36:11
Postat av: Kristin

Varför ens kommentera så dumt? Joho, hon försöker visst krypa, det är sådär man börjar träna för att så småningom börja krypa.

2009-03-19 @ 20:30:56
URL: http://winnertaco.blogg.se/
Postat av: Angelica

Som Kristin skrev så är det träning för att så småningom börja krypa. För vem har hört talas om en bebis som börjar springa direkt ?!=D

2009-03-20 @ 20:02:59
URL: http://denlillatrasdockan.blogg.se/
Postat av: Emmi

Skärpning Soffan. Här är man en trogen följeslagare och vad fan får man för det? Jo det skall jag tala om. Jag säger som allas vår allsmäktige Björn: "Man får skit. Man får så in i helvete mycket skit"

Uppdatera nu, detta duger inte!

Älskar dig för övrigt:) Puss

2009-03-21 @ 12:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0