Melodifestivalen

Ja, även vi har tvingat oss att titta ikväll, men när Moa somnade vid 21 så flydde vi fältet direkt, men jag har faktiskt på skiten i bakgrunden- röstningen är trots allt höjdpunkten.

Självklart går det dåligt för min favoritlåt med Emilia. Men att det går ännu sämre för tönt-Agnes väger upp det hela- har alltid tyckt att hon är ett riktigt spån, och inte ens ett underhållande sådant. Sen måste jag ju säga att låten med Sarah Dawn Finer var vacker, men jag tror att jag mest gillar henne för att hon var med i Bert, sånt måste hyllas.
Och nu leder Måns; förstår inte varför. Men om han vinner blir i alla fall farmor glad, hon har till och med varit och tittat på honom när han uppträdde på Liseberg, tillsammans med endast fjortonåringar kan jag tro, hon talar med kärlek i rösten om "Kärra Mia-Måns".
Inte ens några fina scenkläder bjöds det på, annars kan det ju vara halva nöjet. Det enda som var någotlunda fint var klänningen som lilltjejen hade på sig.

Moa har varit en riktig monsterbebis hela kvällen så nu ska jag slänga mig tillbaka och njuta av tystet. I morgon blir det barnkalas igen och det lär ta en del på krafterna. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0