Fan också!

Jag som alltid skakat på huvudet åt dyra bebis och barnkläder. Avskyr märkeshysterin och har inte fattat grejen med att köpa något just för att det är dyrt och har ett pyttigt märke någonstans när man kan få massor av billiga, typ lika fina varianter.
Så ser jag detta. Helt jävla oemotståndligt och det är DITT FEL Meja!
Sjukt jävla ha-behov.


Dessa godbitar kommer alla från Molo också kostar runt 350:- styck:


 


Den första är klart favoriten. Eller? Jag älskar allihop... Är det rimligt att handla dyrare kläder till sin bebis än till sig själv? Hon är ju trots allt min pride and joy- förtjänar det bästa av det bästa. Fast hon dregglar ju bara och kräks och skulle förmodligen vara precis lika glad om man klädde henne i plastfolie.


Suck.

Kommentarer
Postat av: ♥KiZnic - en ung mamma ♥

Haha amen man tackar :-D

Jag tycker det är värt det, andrahandspriset är bra på såna här kläder! Sen har jag svårt att bestämma mig så det är lättast med få kläder och enkla baskläder :-D

2009-02-21 @ 19:12:36
URL: http://mammakiznic.blogg.se/
Postat av: ♥KiZnic - en ung mamma ♥

Ps. Vart hittade du bodysuite på bild 5?



Underbar =)

2009-02-21 @ 19:14:13
URL: http://mammakiznic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0