Vadslagningen hittills!

Just det, dessvärre har en del av er blivit utslagna redan eftersom min bebis verkar trivas i min mage. Vad jag anser trivsamt är tydligen helt irrelevant. Så här ser det i alla fall ut hittills!

NÄR KOMMER PUPPAN?


Namn: Sofia (mamma). Datum: 5 september. Tid: Under natten. Kön: Flicka.
Namn: Mikael (pappa). Datum: 27 augusti. Tid: På morgonen. Kön: Flicka.
Namn: Emelie M. Datum: 29 augusti. Tid: Under natten. Kön: Flicka.

Namn: Madde E Datum: 30 Augusti. Tid: Under natten. Kön: Pojke.

Namn: Malin S. Datum : 30 aug. Tid : Värkarna startar på natten men kommer ut på eftermiddagen. Kön : Flicka

Namn: Veronica M. Datum: 10 September. Tid: Fm snåret. Kön: Flicka.

Namn: Jenny S. Datum: 7 september (du får "mitt" datum) Tid: 07.30 Kön: Pojke (Jack!).

Namn: Allicen. Datum: 8 September. Tid: 11.40. Kön: Pojke.

Namn: Jenny A Datum: 10 september 09.05 Kön: Pojke

Namn: Danielle Datum: 29 Augusti eller 5 september. När: Eftermiddagen eller tidig morgon. Kön: Pojke.

Namn: Theres. Datum: 6 september. När: 05.00. Kön: Pojke.
Namn: Lina (blivande moster). Datum: 5 september. Tid: Under natten. Kön: Flicka.
Namn: Therese. Datum: 6 September. Tid: Morgon 06-09. Kön: Pojke!
Namn: Amanda. Datum: 6 September. Tid: sent på förmiddagen/tidig eftermiddag (ja, mitt på dan alltså) Kön: Pojke
Namn: Sandra. Datum: 9 September. Tid: 13.15 Kön: Pojke.
Namn: Kajsa. Datum: 7 September. Tid: Tidig morgon. Kön: Flicka.

Vet att Mathias har gissat också, men Mikael glömde bort vad han tippade på.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du och den blivande mostern har ju gissat exakt likadant, tråkigt ;)

2008-09-01 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0