Moa Emelie Veronika Ivemalm

Får snabba på för jag har händerna fria för första gången på hela dagen (bortsett från en kisspaus i morse).

Moa föddes 17 september kl. 09.24
Längd: 52 cm Vikt: 3690 gram


Som ni redan skådat på bilderna jag lagt in är hon världens sötaste bebis, total PERFEKTION ut i fingertopparna, jösses vad förvånad jag blev när det kom ut en liten trollunge med massa mörkt hår, var ju inställd på en liten skallepär. Nu när man ser henne känns det som det varit SJÄLVKLART att det är just hon som bott i min mage. Min lilla flicka, det vackraste i världen och bästa som någonsin hänt mig (fan, nu börjar jag böla).

Ni ska få förlossningsberättelse lite senare, det kommer bli spännande läsning vill jag lova, nu hinner jag inte och dessutom kommer lilla matvraket säkert vilja käka snart igen. Mina tuttar är så svullna att det känns som om dem börjat växa på ryggen. Sov i sju härliga timmar i natt med bara en paus, lycka!
Som sagt, jättetack för alla grattis, hoppas på att kunna precisera mig mer inom kort. Vilken jävla grej det här är!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis! Hon är ju hur söt som helst :)

Är glad för din skull!

2008-09-20 @ 14:14:33
Postat av: Carrolie.

Åh, hon är ljuvlig. ÄR så glad för er skull. Dock är jag jävligt aVIS OCKSÅ.. MUTTER MUTTER... haha, Oops, caps! Sry.

2008-09-20 @ 17:24:11
URL: http://carrolie.blogg.se/
Postat av: korvmedbröd

Men gud grattis kära du!



Min lilla Abbe fick också ha på sig sin giraffbody. SÅ GULLIGT!



Hon var verkligen en liten lurvig tjej. Men det är ju hur sött som helst. Och jag känner VERKLIGEN igen mig i allt det där mjölkandet.



2008-09-20 @ 17:43:23
Postat av: Anna

GRATTIS till flickan, sååå söt

2008-09-28 @ 22:37:44
URL: http://alskarminzander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0