Glasögonorm

Nu när jag ska bli en sån ansvarsfull och mogen modersgestalt har jag beställt ett par brillor, har ju bara linser nu och är mullvadsblind och det funkar inte riktigt när man ska upp på nätterna och torka bajsiga rumpor och amma, kommer ju inte se ett skit och man kan ju knappast så och pilla i linserna varenda gång.
Hittade ett par glasögon på lensway för under 300 jävla spänn! Skitbilligt ju, jag trodde att man skulle vara tvungen att punga ut minst 1000 spänn vilket jag var mindre sugen på. Så nu har jag snart både glasögon och tandställning, hehe.
Här är dem, rätt stiliga ändå:



Kommentarer
Postat av: Josse

2008-09-09 @ 14:16:26
Postat av: Anonym

Byta blöja och amma kan du i sömnen sen, det vill jag lova ;)

2008-09-09 @ 14:16:56
Postat av: Madeleine

Vädligt snygga brillor, billiga också :) Kan inte din bebis ta och komma nu, man blir ju så nyfiken =)

2008-09-09 @ 17:28:19
URL: http://boniiiita.blogg.se/
Postat av: Theres

tjusiga glasögon, du kommer bli en HOTMAMA!

2008-09-10 @ 06:59:34
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0