Moas favoritlåt

Detta är Moas favoritlåt. Än så kan hon ju inte riktigt bekräfta sitt gillande men vi har varit så fräcka att vi utsett den här låten, den spelades för henne även när hon låg i magen.

"Baby elephant walk"




Jag sjunger som en tok för henne också, stackars barn! Speciellt när hon matas brukar jag vråla på, hon stirrar alltid så hysteriskt på mig när hon äter att jag känner mig tvungen att underhålla henne på något slags vis.

Populära amnings och flaskmatarlåtar performed by Sofia Quick:
"The Scientist".
"Somewhere over the rainbow".
"Oh no Elin".
"Vad du är söt, min kära lilla Ponny" (vad fan är titeln på den låten?:S).
"We are the champinons".
"Sankta Lucia" (Ja, jag vet att det är en julsång men plötsligt har liksom alla barnlåtar eliminerats ur min hjärna).
"Råttan Max"

Här är för övrigt texten till Råttan Max, den är skitbra!

"En liten råtta gick på stan

Han hette Max och var så glad

Han hade fått en ostbit stor

Utav sin snälla råttemor.

Det var runt hörnet på vårt hus

Där mötte han en annan mus

Goddag, sa Max vad heter du

Vi leker att du är min fru.

Jag heter Oskar sade frun

Och bor uti en dragbasun

Ser inte du sa han och fnös

att inte jag är någon tös

Nähä sa Max

Det visste inte jag

Då leker vi nå´t annat bra

De började att sparka boll

Och Max han vann med 8-0"

Kommentarer
Postat av: Therese

Byssan lull kan du väl?.. hehe en fråga, kan du inte lägga upp lite mer videos på moa? hon va så satans söt va!

2008-10-29 @ 17:38:58
Postat av: Emmi:)

Gud vad jag älskar dig för att du lär lillstumpan Rosenströmlåtar redan:) Rätt och riktigt är vad det är!:) Tänk när tant Emelie släpar med henne på spelningar med Björn. Ha ha, vilken tanke:D Puss

2008-11-06 @ 14:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0