Ny vagn till mamsen!

Klarade inte av att stå emot min barnvagnskåthet längre utan slog till idag och beställde en ny vagn från Tyskland, jag tycker att det är jätteläskigt att handla över internet men den här sidan har gott rykte. Gjorde ett klipp som vanligt, blev tipsad av en tjej i min tråd som skulle beställa en hon också, danke danke Meja!

Här ser ni skönheten:



Quinny Freestyle
-Roterbart framhjul 360 grader, kan även
låsas i fast läge.
-Vändbar sittdel med fullt liggläge.
Kan användas fram och bakåtvänd.
-Fempunktsbälte.
-Ergonomiskt utformat styre med skinnskydd.
Höj och sänkbart styre.
-Justerbart fotstöd.
-Ringklocka.
-Handbroms.
-Fotbroms.
-Perfekt i kombination med maxi cosi
bilbarnstol.Du behöver aldrig lyfta över
barnet när det somnat i bilen.
-Kan användas upp till barnet väger 20kg.
-Enkel att fälla ihop.
-Lufthjul, lätta att ta av.
-Reflexer.
-Adapter till sitt och liggdel, samt
bilbarnstol.
-Regnskydd.
-Myggnät.
-Stor varukorg.

Vilken pärla, jag har drägglat lite efter dem här vagnarna när jag sett dem på stan. Pruttbebisen och pruttbebisens mamma förtjänar helt klart en fin vagn och inte monstret vi släpar runt med nu.


Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt najs. Från vilken sida beställde du den ifrån ?

2008-11-04 @ 18:25:00
URL: http://fj0lltuss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0