Vilken spjälsäng?

Det blir en massa blandade inlägg i bloggen idag! Det får ni leva med nu när jag är lite krasslig och inte orkar röra på mig, sitter så fint här så med laptopen i knäet.

Är inne och kikar lite på IKEA´s sida på bebisprylar, det är ju inte superbråttom än direkt men jag vill ha spjälsängen och sånt klart åtminstone en månad innan BF (beräknad födsel) för det är trots allt många bebisar som föds för tidigt.
Så, vilken av dessa sängar är sötast? Jag är rätt inne på den träfärgade eftersom att den ser rejäl och bra ut och dessutom passar den till våra gula tapeter, hehe. Men den vita är ju också söt, blir extra sött om det är en liten tös!

 

Jag gillar trämöbler, har nog rätt bonnig smak egentligen men trä och blåvittrutigt och volanger på gardiner och prydnadskossor får mig att le.
Egentligen hade jag velat ha en "Baby-bay"-spjälsäng om jag hade fått välja och inte behövt tänka på priset, den verkar hur bra som helst men kostar också dubbelt så mycket som en vanlig säng och är svår att få tag i, dessutom är den liten och bebis kommer inte att få plats särskilt länge. Men visst är den söt!:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träsängen!

2008-05-08 @ 16:00:03
Postat av: Anonym

oj den baby.bay sängen var cool ;P men dom andra två var söta både två =)

2008-05-08 @ 16:05:45
Postat av: stina

både var ursöta!!

=)

men det är klart,det finns väl inget en bebies kan ha som är fult hehe =)

2008-05-08 @ 16:06:48
Postat av: emma

båda två är jättefina,verkligen :)

2008-05-08 @ 16:07:54
Postat av: Johanna

Om den vita sägen är en "Gulliver" så finns den i naturfärg också...

2008-05-08 @ 19:41:14
Postat av: Linnea

Jag gillar också träsängen bäst. Det blir nog en sån sen när vi köper säng! =) kollade även på baby bay sängen innan, men den känns rätt onödig för man kan inte ha den speciellt länge...

2008-05-08 @ 23:10:27
URL: http://nea.babyblogg.se
Postat av: Anonym

träsängen :) älskar trämöbler,blir så mysig miljö med det på nått sätt =)

vilka veckotidningar läser du?

2008-05-09 @ 10:37:00
Postat av: Kristin/Winnertaco

Kan inte annat än skratta åt den nedersta sängen ;o) Har fortfarande efter 1 ½ år som mamma inte upplevt den harmonin på natten ;o)

2008-05-09 @ 23:29:49
URL: http://winnertaco.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0