So hungry!

Har varit på ännu en fjantig gruppaktivitet på arbetsförmedlingen idag, ruggigt tråkigt som vanligt. Fick dock en massa frågor om bebismagen av tjejerna i gruppen och det är alltid trevligt att babbla på om bebisen och ännu trevligare när man inte måste stanna upp och undra om folk verkligen är intresserade, frågar dem får dem skylla sig själva.
Fick titta på en oerhört fånig film också, typ "Hej alla barn, jag heter Lisa och nu ska jag visa hur man söker jobb! TIHIHIHI!". Försökte få ögonkontakt med handläggare för att ge honom ett "är detta verkligen seriöst?"-ögonkast men lyckades inte. Förnedring på hög nivå i alla fall.

Efteråt var jag som vanligt dödligt kissenödig och kunde inte kissa påa arbetsförmedlingen heller (såg en riktigt vidrig bajsfläck i toaholken där för ett tag sedan vilket innebär att jag aldrig kommer gå in där igen).
Vad är det med oss tjejer och offentliga toaletter egentligen? Gud vad härligt det är när man är full och struntar blankt i toaletten är sunkig och till och med slänger handväskan PÅ GOLVET ibland- i nyktert tillstånd får jag kväljningar av bara tanken. I gymnasiet råkade jag kliva in på en toa där någon hade sprutlackerat HELA holken med bajs och efter det blev jag illamående bara jag tittade på dörren till den toaletten och tyckte att alla stackars ovetande människor som gick in där var hur äckliga som helst.
Hur som helst så fick jag springa iväg jättekissenödig till Frölunda Torg istället för att ta bussen hem för jag var tvungen att köpa kuvert och någon slags gelé som jag ska ha när jag borstar tänderna för att mitt stackars tandkött ska må bättre. Köpte en cheeseburgare och en mellanpommes på Donken också och ångrar mig fortfarande att jag inte köpte mer för FY FAN vad gött det var. Nya jordgubbar inhandlades också.... Mmm.

Vi tittade på Guldkompassen igår, snacka om mysig film! Själva handlingen var väl rätt ointressant men det var en massa söta, talande djur med och det kan ju göra vem som helst knäsvag.

image180

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh jordgubbar,guud va gott!!!! =)

2008-05-13 @ 14:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0