Pissmorgon!

Nu måste jag få beklaga mig lite. Hade möte på arbetsförmedligen idag FÖR OVANLIGHETENS SKULL- faktum är att mötet började för tjugo minuter sedan och att bussen jag stod och väntade på i evigheter aldrig dök upp.
Hade jag tagit nästa buss kommer jag inte vara där förrän 45 minuter för sent vilket kändes jävligt pinsamt och onödigt så jag gick hem igen och satte mig i kön till arbetsförmedlingen.
Nu visar det sig att idioterna kommer tvinga mig att gå dit i alla fall och meddela att jag "är arbetssökande igen" trots att jag snart ska på ett nytt jävla småbarnsmöte igen! Förbannade jävla bussar som inte kan komma som dem ska när man är uppe tidigt och gör sig i ordning för ännu ett förnedrande jävla möte som ger en typ 200 spänn i ersättning om dagen FAST jag jobbat heltid och betalat skatt och a-kassaavgift som alla andra!!!
Nu är jag så jäääävla sur och ska försöka ringa arbetsförmedlingen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0