Mätt som ett jävla as!

Nu har vi grillat igen, och jag känner mig som ett klot.
Först var vi och handlade tusen grilltillbehör som oljor och marinader och redskap och till och med grillspettspinnar och även massa smaskig stark korv och marinerad fläskfilé. SEN gick vi vidare till Rusta för att köpa grillen jag skrev om förut och den gick inte att hitta, och när jag frågade en butikspersonal så sa att han att grillen nog fanns med att (jag citerar) "ingen kunde hitta den, vi vet inte vart den är". Kul. Våra grilldrömmar gick upp i rök eller "grillades" om man vill vara fyndig.
Men vi hade gett oss fan på att få vår grill så vi gick vidare till Jula där vi hittade en elektrisk grill som såg nice ut- den kostade 800 spänn men vi slog till ändå och släpade hem åbäket på bussen.
Och det visade sig vara succé- fan vad gött det blev. Jag gjorde potatissallad igen och spett med smålökar och champinjoner som åkte in i kylen i vitlöksmarinad. Nu är vi väldigt, väldigt mätta och nu ska vi ligga och rulla som sjölejon och flämta resten av kvällen. Yeah.

Här får ni lite bilder! 
Kan inte låta bli att lägga in en bild på den roliga slaskskrapan vi köpte med tigeransikte, hehe:



Här är mitt sexiga förkläde som jag har när jag utför mina husfrusysslor:



Såhär bra är vi på att grilla!:)

      

Och sist men inte minst en bild på mig som slängt mig i soffan och är sjukt mätt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild!!! nu blev man väldigt grillsugen vill ja lova.

2008-05-05 @ 08:52:28
Postat av: Anonym

haha vart är förklädet köpt?? ;=)

2008-05-05 @ 11:18:15
Postat av: stina

har du recept på någon god potatissallad?

2008-05-05 @ 11:29:32
Postat av: emelie

vart är slaskskrapan ifrån? asccool =)

2008-05-05 @ 12:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0