Mama I´m coming home!

Efter mycket övervägande har jag bestämt mig för att spendera helgen som kommer hemma hos min mor. Jag har inte varit där och hälsat på eller träffat min syster och mammas gubbe sedan i julas! Det är för fan ett jävla halvår sedan snart!
Mikael ska bort hela helgen med bror sin till en gammal klasskamrat till oss och ha ett så kallat LAN-party, det blir alltså tre gossar, tre datorer och en hel del öl. Kan ju inte för mitt liv begripa hur man kan välja bort att spendera dyrbar tid med sin runda, goda flickvän men han behöver komma iväg och umgås med folk av sitt eget kön som inte bara babblar bebis hela tiden.
Först hade jag tänkt passa på att utnyttja min ensamma tid till något festligt och tjejigt men jag inser att jag inte riktigt är i form för att vara grymt social och att det hade varit rätt trist att ordna en tjejmiddag eller dylikt eftersom att jag bara orkar hålla igång i ett par timmar och sedan bara vill ligga och fnissa åt magen i tystnad- jag är ingen festprisse direkt. Så jag åker till mamma istället, dem saknar väl ihjäl sig efter mig där borta kan man tro, och jag kan sitta och jäsa på altanen och sola och grilla och leka med min taxliknande hund. 
Jag saknar min söta lillasyster! Jag ska med glädje låta bebis sparka lite på sin blivande lilla moster och sedan hoppas jag att hon ska bli lite avskräckt från killar och annat syndigt, det är ju inte direkt så att min sexappeal är på topp direkt... 

Här är två mysiga bilder som jag och Mikael tog förra sommaren hos mor min, först är det mamma och Lars som spelar badminton och sedan är det mamma lilla i sina fina tunika som hon fått av mig i födelsedagspresent.

 
 

Kommentarer
Postat av: stina

åhh va mysigt =)

2008-05-28 @ 14:05:37
Postat av: Sara

Shit vad mysigt! Men måste bara säga att;oj vad lik du verkar vara din mamma...haha lycka till med allt!

2008-05-29 @ 16:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0