Fräcka mamma och pappa-kläder!

Sista inlägget med roliga kläder nu jag lovar! Helt vansinnigt kul sida det där, dessvärre får man beställa tröjorna från England men jag undrar om det inte är värt det alltså, kolla vilka söta gravidtröjor jag hittade och LÄTT att jag ska beställa pappa-bebis-tröjorna till Mikael och bäsen sen! Får väl bli det första setet eftersom att herrn trots allt inte är skallig än.
Har ni svårt att se texten får ni hojta! På första mammatröjan står det i alla fall "It aint over til the fat lady SCREAMS!".

image227


Kommentarer
Postat av: stina

min kille beställde tshirt här från sverige där man skriver sj vad som skall stå på,billigare frakt då,och det var snabb leverans. googla så hittar du säkert! =)

2008-05-29 @ 14:40:59
Postat av: Sara

Vad står det på den första T-shirten.. den i vänstra hörnat allra allra högst upp...nånting...scream...? Kram

2008-05-29 @ 16:10:08
Postat av: Anonym

sara,hon har ju skrivit det ovanför!

It aint over til the fat lady SCREAMS!

2008-05-29 @ 16:32:38
Postat av: Jen

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

2008-05-29 @ 17:42:40
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0