Bilbarnstol köpt!:)

Wow vilket kap vi fick tag i! (jag säger ju det, jag har näsa för att leta fram saker för låg-låg-lågpris helt enkelt, måste vara en medfödd talang). Det bidde ingen Brio utan en Acta Graco Logico S, det var kampanj på Babyproffsen så dem sålde ut stolen och skötväska för bara 1200 kr (ordinarie pris var 1695 kr för bara stolen). Dessutom, bäst av allt, fick man med basen också så att man slipper köpa till en sån- det är inte billigt. Basen är som en liten låda under stolen som man spänner fast i sätet på bilen och sedan slipper man krångla med bältet varje gång utan kan istället bara sätta fast och ta loss stolen med en litet klick.
Och JA JAG VET, färgen är helt gräslig men å andra sidan köper jag inte en bilbarnstol för att ha den som accessoar så det gör faktiskt inget att den är i en äcklig orange nyans (den fulaste färgen jag vet faktiskt...). Hellre en säker liten bebis än en frän färg på stolen...
Isbjörnen Isor är här stand-in för bebisen som tyvärr inte kan provsitta stolen än!

image201


Förresten fick jag rosor i dag när Mikael kom hem! I´m such a lucky girl!
Och säga vad man vill om färgen på stolen men den matchar i alla fall blommorna:)


Kommentarer
Postat av: camilla

åhh vad romantiskt med rosor :) var ju helfräck barnstol,kommer bebben trivas i!

2008-05-22 @ 16:04:40
Postat av: stina

värsta nice ju =) håller med om att orange inte är det vackraste gud skapat,men den var faktiskt jättefin plus att om en snutig liten skrutt skall sitta där sen så kommer det bli världens vackraste barnstol,en bebbe klär i allt ;)

gulligt av din pojkvän,verkligen! good guy u got!

puss å kram

2008-05-22 @ 16:10:52
Postat av: Anonym

Naw. Vad guligt av han,killar kan vara såå oromantiska ibland men när dom väl är det såär det väl underbart!?

2008-05-22 @ 17:04:22
Postat av: Josse

Det är en sådan vi har, den är jättebra :)

2008-05-22 @ 17:16:34
Postat av: Linnea

Oh, vad kul!! :) Men jag blir smått irriterad (läs avundsjuk) på din förmåga att hitta alla bra rea-klipp...... :P

2008-05-22 @ 22:19:15
URL: http://nea.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0