Release the hounds!

Ja just det ja, det står hundpassning på schemat antingen i dag eller i morgon.
Mina galna hundar har nämligen dragit omkull min far så våldsamt att han brutit av handleden så det är operation som gäller och jag är den lyckliga utvalda som ska dit och passa hundmonstren under tiden.
Det ska bli jättemysigt att brottas lite med dem, men jag är jävligt skraj för att gå ut med dem nu när jag har bebben i magen, det är ju inte några små eller uppfostrade hundar vi har att göra med direkt. Så jag är egentligen rätt livrädd för att dem ska slita omkull mig nu, speciellt om det regnar och är halt.

Nej det är vid såna här tillfällen som en hundmänniska som jag önskar att vi hade haft några ulliga, folkskygga kattungar i stället. Kattungar behöver man aldrig glida efter på gräsmattan och man riskerar inte att bli knuffad i magen av världens största tassar heller för den delen. Pust.

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0