Gravid i 100 dagar

image52

Nu har jag faktiskt varit gravid i 100 dagar, 101 för att vara exakt. Kan meddela att det är ganska lång tid och även om den är ljuvlig så är det rätt jobbigt också, hehe.
Värst är väl egentligen hormonerna och mitt blodtryck. VARENDA gång jag står i kö nu slutar det med att jag får sätta mig på golvet på huk och stoppa huvudet mellan benen som något jävlA missfoster, men hellre det än att svimma. Ibland får jag till och med sätta mig som ett fån i duschen.
Men vill man ha bebbe så får man lida pin. Orkar inte gnälla mer nu för mina BEBIS-tröjor kom just med posten, JIPPIE! Lägger snart in en bild.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Usch har du också fått sånt jobbigt nu... Är det blodtrycksfall eller? Jag har aldrig fattat riktigt om det är blodtryck eller blodsocker som är problemet, men jobbigt som satan är det... Lyckligtvis verkar jag ha blivit bättre, för jag har inte fått det på ganska länge nu. Så hoppas det går över för dig med!

2008-03-10 @ 13:47:36
URL: http://nea.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0