Biobesök

Nu är det såhär att vi faktiskt firar ettårsdag nu på fredag och det ska GIVETVIS firas- det bästa förhållandet i mitt liv är ingenting man bara sopar under mattan sådär.
Eftersom att vi inte har så mkt energi och ju faktiskt är hemmamänniskor båda två så var det mest fantasifulla vi kunde komma på att göra ett biobesök och middag före eller efteråt på stan. Det får nog blir före eftersom att jag har en tendens att bli dödstrött vid niotiden. Faktiskt är det så att jag ALDRIG varit på bio med en kille förut. Eller nja, jag har varit på en dubbeldejt för flera år sen men då satt jag inte ens bredvid dåvarande pojkvännen utan bredvid Emelie istället så det räknas liksom inte.

Hur som helst vet jag ingenting om att gå på bio, jag har knappt varit där en enda gång i vuxen ålder och jag har absolut inte bokat någon biljett. Det är här ni kommer in, speciellt ni göteborgare som besökt Bergakungen, den nya biografen.
Först och främst vill jag ha tips om någon bra film som visas nu. Vi vill ju helt klart se "Meet the spartans" men vid närmare eftertanke så är vi inte speciellt sugna på att ha en massa kärringa och tonåringar runt omkring oss som frustar av skratt hela tiden så en komedi är utesluten. Andra förslag?
Och sedan fråga nummer två, är det någon som vet vad det kostar att sitta i den beryktade "VIP-salongen"? Har hört att det är rätt dyrt men vad fan, ettårsdag firar man bara en gång så det kan ju vara kul med lyxiga stolar och gratis popcorn.
Jag skiter i om min mage protesterar över läsk och sånt, är det gratis ska det fanimej ner!

Kommentarer
Postat av: Madde

ni måste se spiderwick! den var skit bra! :)

2008-03-27 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0