I´m so hot

Fy fan vad varmt och jävligt det är! Gud vad lycklig jag hade blivit om himlen bara öppnade upp sig och det ösregnade fram till förlossningen. Nu vägrar jag tamejfan att gå ut! Jag mår illa och blir yr i skallen av solskenet, svettas som en gris och får en massa vätska i kroppen, jag har klarat mig från svullnader jävligt bra hittills och är inte alls sugen på att börja dra på mig 10 kilo vatten nu i händer och fötter.
I går höll vi oss inne hela dagen och det var riktigt skönt, men idag (Mikaels sista semesterdag, buhuuuu!) så måste vi iväg och handla lite för i morgon kommer svärföräldrarna och hälsar på, ska bjuda på middag och försöka vara lite social i ett par timmar, och visa alla bebisprylar som står färdiga förstås. Ska bli trevligt hur som helst.

Så nu är man alltså i vecka 35 av 40. Helt jävla galet. Det är skönt att bebis blivit så stor nu att den inte kan röra sig lika våldsamt som innan, det är inte så mkt sparkar längre utan mest kroppsdelar som trycker åt olika håll. Hela magen känns öm som ett gigantiskt blåmärke, snacka om att vara fullproppad till bristningsgränsen, jag kan inte fatta att den ska fortsätta växa en månad till- men å andra sidan trodde jag aldrig att den skulle kunna bli större för en månad sedan heller men det blev den minsann.
Jag tror mer och mer att det är en pojke där inne, förstår inte varför jag ändrat mig men som det känns ju skulle jag bli jätteförvånad om det är en liten tös som kommer ut. Är jävligt glad att vi väntade med att ta reda på könet för det är faktiskt kul att vara såhär vansinnigt nyfiken trots att det på samma gång gör en helt galen av frustration. Hur som helst ska det bli en väldigt spännande överraskning att se om där finns en liten snopp eller inte. Tror inte att det dröjer lång tid nu, har en hel del förvärkar som känns rätt rejält.

Har insett att vi har plats för en liten byrå eller hylla bredvid spjälisen, hittade passande nog en hylla som passar PERFEKT med sängen, vad tror ni om att skaffa en sån här?



Sängen är ju i samma serie, och ser ut såhär som sagt:


Kommentarer
Postat av: Linnea och Anthony

Perfekt med den hyllan ju! Gud så fint och mysigt det blir :)

2008-07-25 @ 18:04:01
URL: http://nea.babyblogg.se
Postat av: Therese

Tycker ni ska ha den där förvaringsgrejen du hitta! tyckte den passade jättefint ihop med sängen! by the way så är sängen så gryyyymt snygg!!!!

2008-07-25 @ 19:43:58
Postat av: Anonym

Supersött tillsammans verkligen :) Är du och Mikael förlovade?

2008-07-26 @ 00:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0