Home sweet home

Nu är jag hemma igen! Helt underbart att komma hem till min älskade karl, JÖSSES vad jag har saknay honom!
Han har fixat och donat en massa när jag varit borta, förutom att måla sovrummet vilket för övrigt blev skitbra så har han köpt lite nya lampor till sovrummet och fixat så att vi äntligen har en lampa över diskbänken så att man slipper diska i blindo på kvällarna.
Var med mamma på IKEA idag och köpte spjälsängen, en förpackning med små tvättlappar i frotté till bebis samt en hylla där vi ska ha skötprylar och blöjor. Köpte även en stor förvaringslåda i tyg som jag tänkte ha bebiskläder i bredvid spjälsängen men färgen skar sig mot nya väggfärgen rätt rejält så det blir att köpa en ny och stuva in den här i klädkammaren.
Det blev en vit spjälis, kanske lite tjejig i modellen men SÅ söt, lägger upp en bild här på första lilla bäddningen, är inte helt nöjd med spjälskyddet men mor min sa att alla spjälskydd tydligen är ett pain in the ass att knyta fast. Nu fattas bara bebben!




De senaste dagarna har varit hur slöa som helst, jag och min söta lillasyster har bara legat och glott på teve och lekt lite lätt med Siggehunden, men det har varit jättemysigt.
Jag slapp ta bussen dit i torsdags för pappa ringde och erbjöd sig att köra kvällen innan, lyxigt värre. Och jag fick hans videokamera som han knappt använt! Wihoo! Nu ska här filmas bebis när den behagar dyka upp. Den är väldigt välkommen nu när allt är färdigt!

Här är lite trevliga kort, på Sigvard, på nya kameran och på en söt bricka som mamma kom in till mig med i morse för att det är min namnsdag idag (Sofia Johanna)

   

Kommentarer
Postat av: Carin

hoho? värstans ttyst det är här nu, har bloggabs.

kramorr!

2008-07-23 @ 15:54:57
Postat av: Theres

åååå sååå söt säng. spelar ingen roll om en kille ska sussananna där!

2008-07-23 @ 19:10:39
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0