Bonde söker fru...

Har ju tidigare uttryckt mina äckelkänslor för Magnus och skrattat rätt gott åt bruden som beter sig som han stora fan och nickedocka. Så jag har varit inne på TV4.se och bara måste återge dessa rader ur en intervju...

"- Från att ha bott hemma så bor jag plötsligt i ett stort hus. Jag städar och lagar mat. Det är smidigast om jag har maten klar färdig när Magnus kommer in. Jag har kommit på flera nya maträtter, till exempel lax som jag steker och har potatis och grönsaker till. Jag trodde att det var jättesvårt att göra men det var det inte. Det blir jättegott, och nyttigt, säger Emma."

Hahaha, vad kul tjejen verkar ha- och så begåvad. Blir lite mörkrädd.
 Fast det kanske bara är jag som är sur över att inte jag blir friad till i teve?

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan tillägga en grej till som är rätt töntigt med det hela, tydligen så "bakade" ju hon bullar då Linda kom.. Men det fanns inte EN enda grej framme + så kunde Linda ta en bulle från plåten som kom direkt från ugnen.. Brukar inte dom vara varma?! :p haha

2008-12-26 @ 00:14:14
Postat av: Emmi

Det verkar ju vara en riktigt smart brud och vilken innovatör sen:) Lax med potatis och morötter är ju ingen som har vågat sig på förut. All cred till henne för att hon är så uppfinningsrik:D Dumma spån.

2008-12-26 @ 12:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0