Vadslagningen so far...

NÄR KOMMER PUPPAN?

Namn: Sofia (mamma). Datum: 5 september. Tid: Under natten. Kön: Flicka.

Namn: Mikael (pappa). Datum: 27 augusti. Tid: På morgonen. Kön: Flicka.
Namn: Emelie M. Datum: 29 augusti. Tid: Under natten. Kön: Flicka.

Namn: Madde E Datum: 30 Augusti. Tid: Under natten. Kön: Pojke.

Namn: Malin S. Datum : 30 augusti. Tid : Värkarna startar på natten men kommer ut på eftermiddagen. Kön : Flicka

Namn: Veronica M. Datum: 10 September. Tid: Fm snåret. Kön: Flicka.

Namn: Jenny S. Datum: 7 september (du får "mitt" datum) Tid: 07.30 Kön: Pojke (Jack!).

Fått ihop en imponerande liten lista nu, fortsätt fyll på vettja! Tack för alla gissningar hittills!


Kommentarer
Postat av: Den enda Emelie för bövelen!!!:)

Ja du Soffan. Jag tror inte att jag tänker delta i vadslagningen, men jag är faktiskt jävligt förvånad att nästan alla tror att underverket skall hoppa ut för tidigt. Det tror inte jag, det är det enda jag kan säga. Vad gäller kön så hoppas jag på att det blir en tjej så att ni inte använder killnamnet som jag alltid velat sätta på min egen avkomma:) Ja, jag vet. Jag är en självisk subba, men jag älskar dig i alla fall:) Puss på min stumpa. Håll ut!;)

2008-08-18 @ 00:42:46
Postat av: Danielle

Namn; Danielle Datum; Jag gissar på antingen den 29e augusti eller 5 september. När; Eftermiddagen eller tidig morgon. Kön; Pojke.

2008-08-18 @ 09:50:06
URL: http://syndigtbra.blogg.se/
Postat av: Theres

Jag gissar på 6 september, kl 05 på morgonn och dt blir en pojk! ( eller kanske n flika iaf, jag kan int bstämma mg... :D)

2008-08-18 @ 14:34:12
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0