En "mig och min pojkvän"-lista, hehe

Jaja, den är lite fånig men ändå söt, så håll till godo!

Vad gjorde ni första gången ni träffades?

Första gången vi träffades var vi väldigt, väldigt små. Måste ha varit någon gång runt 1994 när vi började i lågstadiet, gick inte i samma klass eller ens byggnad men alla visste ju vilka han och Mathias var för att dem "tvillingarna". Om jag inte minns helt fel var vi någon gång arga på "tvillingarna" när vi var sissådär 8 år för att dem hade mosat vår koja i skogen och snott en massa pinnar...

Hur längesen var det ni träffades första gången?

Ja, som sagt, det var minst 15 år sedan. Föga anade man väl att det var mannen i ens liv, höhö.

Hur länge har ni varit tillsammans?

Blev "offentligt" ett par i mars 2007 men hade ihop det betydligt tidigare.

Har ni gjort slut någon gång?
Nej, däremot var det väldigt struligt och från och till innan vi äntigen blev ett par.

Är han äldre eller yngre än dig?
Två månader äldre.


Föll du för honom direkt?

Nej det gjorde jag verkligen inte, har alltid tyckt att han varit snygg men under högstadieåren tog han bara mina cigaretter utan att fråga och var allmänt irriterande. Men som sagt, den med lite smör på har alltid lockat.

Vad är det finaste han sagt?

Det behåller jag faktiskt för mig själv. Men att han ville skaffa barn med mig säger ju en hel del...

Hur ofta pratar ni i telefonen?
Löjligt ofta med tanke på hur sällan vi är isär.

Vem ringer oftast?
Han.


Har du träffat hans mamma?
Ja, givetvis.

Har du träffat hans pappa?
Ja, givetvis.

Har du träffat hans syskon?
Ja, givetvis.

Vet du vad alla i hans familj heter?

Ja, givetvis.


Har du träffat hans släkt?
Nej, bara den närmaste familjen.

Har du träffat hans grannar?
Ja, eftersom det är mina grannar också...

Håller han dig i handen för hans vänner?
Ja, han har inget val eftersom man numera måste släpa mig så fort det är minsta lilla uppförsbacke, höhö.

Tycker hans familj/släkt illa om dig?
Nej det tror jag inte och hoppas verkligen inte.

Hur ofta ses ni?
Varje dag.

Har du lånat kläder av honom någon gång?
Ja, jag brukar ofta knycka hans tröjor, har varit väldigt sugen på att sno hans byxor nu under graviditeten också men det känns lite elakt att förstöra hans kläder...

Har han lånat kläder av dig någon gång?
En gång skulle han låna en jacka av mig när vi skulle ut och ta ett bloss på balkongen men den fick han ta av sig direkt för en söm i ryggen sprack...

Vad skrev han i sitt senaste sms?
Han gnällde lite om jobbet och att han ville hem.

Vad skrev du i ditt senaste sms?
Att jag trodde att han behövde en massa pussar när han kom hem.

Hur ofta tänker du på honom?
Bebisen stjäl ganska mkt tankeverksamhet, men han får åtminstone resterande tid:)

Vad gillar du mest med hans utseende?
Gud, jag vill bara äta honom hel. Men allra mest älskar jag nog hans leende, nacken som alltid är så solbränd och den stora, fina ryggen... Han är störtläcker helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0