Hehe, elak och belåten

Kunde inte låta bli att jollra lyckligt åt följande kommentar som jag fått idag på bloggen:

"du slår kenza,blondinbella,stina-lee med hästlängder,mer av dej tjejen!"

Nog för att jag och Sveriges alla blondinbellor lever väldigt, väldigt skilda liv och jag egentligen inte alls vill förknippas med någon utav kändisbloggarna så kan jag ändå inte låta bli att skriva HAHA! Jag har varken modellkontrakt, nya outfits varje dag eller gratissaker som lottas ut i min blogg och ändå tycker folk att min blogg är mer spännande att läsa! Booyah!

Fast... jag kan ju tacka bebisen i magen för mycket av uppmärksamheten också, det ska inte stickas under stol med. Eller att Lunarstorm utnämde mig till årets bloggare, det var en massa läsare som hittade fram till min lilla blogg tack vare det. Känner mig nästan lite skyldig som börjar blogga på blogg.se istället för gamla hederliga lunar...
Men en sak undrar jag, kanske ni läsare har koll på det. Hur i helvete har Kenza och dem andra töserna råd med alla dessa nya kläder? Blondinbella har man ju förstått har en pappa som är miljardär eller något, har alla dem andra det också?:S

image138

P.s Bjuder på en bild från Grekland som inte har det minsta med texten att göra, förutom att jag ser så belåten ut- precis som nu D.s


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom har ju reklam på sina bloggar dom tjänar pengar på,och nämner dom en resturang etc får dom pengar för det? men usch va jag inte gillar dom,blondinbella skrev i ett inlägg att hon fått träninggsvärk av att bära alla sina goodiebags oxå har hon skrivit att hon skall anställa en livvakt hahaha,hon skämmer ju ut sej!!

2008-04-29 @ 14:57:46
Postat av: frida

håller mer kommentaren;

"du slår kenza,blondinbella,stina-lee med hästlängder,mer av dej tjejen!"

du äger!

2008-04-29 @ 14:58:49
Postat av: stina

dom har ju sagt att dom tjänar 50.000 i månaden på sina bloggar!! ;O haha och blondinbella har sagt att hon skall köpa en egen lägenhet försina bloggpengar,kan man skryta mer? hon är en sån bratt,uch! tacka vet jag normala bloggar som din!

2008-04-29 @ 15:00:59
Postat av: emma

deras bloggar är totalt ointressanta. dom är ju bara pinsama. därför man blev s glad när man hita denna,älskar verkligen din blogg-

2008-04-29 @ 15:02:30
Postat av: faltin

klart din blogg är bättre än deras. deras är av plast och din utav guld! jättesöt bild :)

2008-04-29 @ 15:10:36
URL: http://melindafaltin.bloggspace.se/
Postat av: Anonym

du har världens bästa blogg så beröm förtjänar du!!
blondinbella är ett skämt...

2008-04-29 @ 15:13:00
Postat av: Anonym

du skall känna dej stolt för din blogg är verkligen en underbar läsning :P :P läser verje dag!

2008-04-29 @ 15:16:33
URL: http:///mariellem.blogg.se
Postat av: bella

blondinbella är så falsk hon tror verkligen hon är något... skrev i sin blogg att hon blivit så förvånad att en kille på gymmet faktiskt ville hjälpa henne och inte bara ragga upp henne!! snälla,hon skämmer ju ut sej! fy fan,så skall hon skryta hela tiden om att hon är igenkänd vart hon en går.... hon är en sån fjolla så de finns inte! du sofia,du är äkta vara!

2008-04-29 @ 15:24:55
Postat av: anna

åhh va söt du var på bilden!!

2008-04-29 @ 15:32:36
Postat av: Anonym

www.bellasuger.se

2008-04-29 @ 15:46:32
Postat av: Anonym

söt bild!! du kommer bli en toppenmamma! har du många väner? känns som du går alldeles för många promenader ensam =(

2008-04-29 @ 15:54:30
Postat av: Anonym

hahaha blondinbellas så kallade "kändisskap" har stigit över hennes huvud,och kan man kalla sej något töntigare äm blondinbella hahaha?? din blogg är number one!

2008-04-29 @ 16:08:59
Postat av: frida

Håller med alla inlägg!

mindre isabela mer sofia =)

2008-04-29 @ 16:39:55
Postat av: Anonym

hehe soft min du har på bilden,jättsöt föresten

2008-04-29 @ 16:41:25
Postat av: marie

Hej hej, Har läst din blogg ett tag nu och ja älskar verkligen att läsa den, så fortsätt att skriv så mycket du hinner :)

Efter att ha läst ett tag så har ja märkt hur underbar människa du verkar vara. Jag hoppas att allt kommer gå bra för dig i framtiden, all lycka till dig!
Hoppas du har haft en riktigt bra helg!

2008-04-29 @ 16:50:39
Postat av: Anonym

Jag har läst din blogg ett par gånger nu bara, och jag märker direkt att du verkar vara en jätte trevlig och gullig tjej.
Och jag kommer fortsätta läsa din blogg, för allt du skriver är så bra :)

2008-04-29 @ 16:52:15
URL: http://amaialayla.blogg.se
Postat av: Anonym

haha bellas mål:
Skriva en bok om hur honlyckades bli Sveriges mäktigaste tonåring och starta ett eget radioprgorgam hahahaha hon suger!!

2008-04-29 @ 16:54:44
Postat av: emelie

din blogg slår alla!!!! mer sofia!!

2008-04-29 @ 17:06:51
Postat av: stina

haha kolla in denna

http://di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%2fArtikel.aspx%3fo%3dexpressen%26ArticleID%3d2008%5c04%5c29%5c281940%26SectionId%3dDinapengar

onödig uppfninning?

2008-04-29 @ 17:10:15
Postat av: Anonym

bli författare!! du kommer bli stor!

2008-04-30 @ 09:10:00
Postat av: anna

detta skrev blondinbella igår:

Det är en sak som jag tycker är otroligt konstigt med oss svenskar. Varför i hela världen skickar vi in bilder i tidningen när barnen fyller år, någon har blivit född eller ett par gifter sig. Ska vi som läser sucka glatt och säga "Åh vad roligt för dig Emelie, 4 år i Sundbyberg som fyller år idag" Är det meningen att vi ska glädjas för människornas skull? Tycka att den illröda faktiskt ganska fula bebis är välkommen ner till jorden? Nej jag förstår det inte. Behöver man uppmärksamhet så mycket att man måste ha en bild på sig själv i tidningen när man fyller år kan man lika gärna skaffa en blogg!

så har hon satt ut en bild på en familjesida,där men ser bilder på "nyfödda" osv,det är kränkning!!!

tack sofia för att du har en normal blogg!

2008-04-30 @ 09:59:55
Postat av: Anonym

blondintönten är sååå blåst!!!!!!!

2008-04-30 @ 10:15:22
Postat av: Din Stylte-lille

Jag håller givetvis med allihop Soffan min. Men bloggandet är ändå inte det du är allra bäst på. Du är en ännu bättre vän:)Om 16 dagar har vi varit kompisar i 7 år. Tänk vad fort tiden går:) Älskar dig. Pusseluss

2008-05-02 @ 17:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0