Gårdagens "dagens"...

Jag skrev ett litet inlägg igårkväll men det strulade när jag skulle lägga upp det så ni får gårdagens tankar nu på morgonkvisten istället!


Dagens humör:
Finfint men som vanligt lite gravid-lättirriterad.
Dagens mående: Frisk och kry.
Dagens frisyr: Hästsvans vilket jag nästan alltid har- får panik av att ha håret i ansiktet. 
Dagens klädsel: Leggings, kjol och svart t-shirt med blommor.
 Dagens planer: Resterande planer för dagen är endast att kika på Prison Break.
Dagens materiella vill ha: Nya leggings utan hål i skrevet.
Dagens längtan: Att kunna dricka coca cola igen.
Dagens fundering: Är det farligt att klämma på bebisen utanpå magen?:S 
Dagens beroende: Inget.
Dagens tråkigaste: Att bebisaffären vi skulle till var stängd- verkar som om den gått i konkurs.
Dagens tidning: Ingen alls. 
Dagens låt: Låten med Nickelback som jag la in i bloggen förut. 
Dagens Tid: 21.56 
Dagens Gör : Väntar på att Prison Break ska börja. 
Dagens borde göra : Skicka in min deklaration!. 
Dagens har gjort: Gått långpromenad, ätit glass, lagat en smarrig middag och spelat dator.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är inte farligt att klämma på bebisen på utsidan av magen :)
Det går att leka med min bebis nu, jag trycker på magen och han sparkar som svar, upprepade gånger. Jättekul! Och det skall absolut inte vara någon fara att klämma och trycka på magen! :)

2008-04-22 @ 15:10:18
URL: http://nea.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0