Ett väldigt meningslöst inlägg

Nu har jag tagit en långpromenad igen, härligt väder men höll dock på att blåsa bort- så jag hoppade över idén att köpa en mjukglass på torget. Får se till att släpa med Mikael ut om det blir glassväder i helgen istället, det känns så puttinuttigt att sitta med herrn sin och äta glass.
Sedan har jag spelat i någon timme, jag har börjar oroa mig lite för att det kanske inte är bra för bebisen med alla stresshormoner som jag slungar vidare medan jag slår ihjäl spindlar och troll i den virtuella datorvärlden, för väldigt ofta sitter jag faktiskt med hjärtklappning och vrålar här i datorstolen för att det är så spännande.
Hur som helst så verkar inte bebisen bli sur i alla fall för den har sparkat på så glatt så hela dagen (fast det kanske är protester?).

Snart dags för middag, har inte riktigt listat ut vad jag ska laga än men det blir i alla fall något med lövbiff, antingen en pastasås med lövbiff eller också steker jag den bara och gör grattäng till. Eller potatiskroketter om man vill vara extra lat.

Har fått ännu fler frågor i bloggen vilket är skoj!
- Ja, jag läser andras bloggar men mest folk jag känner faktiskt, eller andra gravida (snacka om insnöad). Läste bloggar som Blondinbellas tidigare tills jag insåg att hon faktiskt får betalt för att jag sitter där och retar mig på hennes vansinniga inlägg. Men har ni något tips är det bara att hojta!
- Kollade upp den där sidan med kläder som du Stina tipsade om och du har rätt! Helt sjukt ljuvliga klänningar!
- Det var någon som ville att jag skulle lägga upp bilder på familjen och om sanningen ska fram så har jag knappt en enda, förutom på lillasyster som jag helst inte vill lägga ut bilder på för ofta med tanke på alla onda nätpedofiler. Men jag vet att det finns bilder på tösa i något inlägg från mars-månad!

Detta blir nog sista inlägget för dagen så ha det så bra tills vidare!

Parfym.se

Kommentarer
Postat av: stina

gillar inte heller blondinbellas blogg,uch hon har blivit för dryg tycker jag! kul att du gillade sidan jag tipsa om =)

2008-04-17 @ 15:48:53
Postat av: stina

inget av dina inlägg är meningslösa! =)

2008-04-17 @ 15:54:38
Postat av: bella

sofia,du har den bästa bloggen *ler* har bara läst den i 3 dagar och älskar den,så roligt och intressant. du gör en verkligen glad. tack stina att du tipsa mej om denna,skall ochså tipsa vidare! trevlig dag allesammans,puss - annabella.

2008-04-17 @ 16:01:03
Postat av: Anonym

var eran bebis planerad? eller kom den som en underbar överaskning?

2008-04-17 @ 16:31:11
Postat av: Anonym

http://angelica.kungsbackaonline.se/

2008-04-17 @ 16:40:37
Postat av: sara

kan du inte sätta in en bild på dej,din kille och magen,nyfiken hehe. vilken upplevelse att vara gravid,härligt det måste kännas. lycka till med allt.

2008-04-17 @ 16:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0