Dagens

Dagens humör: Ovanligt pigg.
Dagens mående: Fin hittills, inga otäcka graviditetskänningar TROTS promenad.
Dagens frisyr: Hästsvans.
Dagens klädsel: Har krupit i mina myskläder igen, för ovanlighetens skull...
Dagens planer: Laga lasagne till min karl.
Dagens materiella vill ha: En ny vårjacka, lutar väl åt en parkas eftersom magen förhoppningsvis ska få plats hela sommaren (ja, jag utgår från att man behöver jacka även då...).
Dagens längtan: Tinis.
Dagens fundering: Vad jag egentligen tycker är gulligast, en liten bebis eller en liten valp?
Dagens beroende: Cheddarost.
Dagens tråkigaste: Skulle nog vara mitt hår.
Dagens tidning: Köpte en Amelia "Babyspecial"-tidning precis i affären.
Dagens låt: "Milkshake" med Kelis.
Dagens Tid: 12.53
Dagens Gör : Skriver blogg...
Dagens borde göra : Dammsuga, igen. Det är fan inte klokt.
Dagens har gjort: Ätit frukost, pratat med Tina, duschat och gått en promenad till Ica Blomman.
Dagens tankar : Oj, det är för många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0